Ni vsak Van Phuc pravi Van Phuc

Sem se odločil, da bom šel pogledat svilno vas, tam nekje na obrobju Hanoija.Ker točno vem kako taki izleti izgledajo organizirano, se je zdela odločitev, da vse uredim v lastni režiji povsem pravilna.
V mestu začnem spraševat motoriste (namesto taxija te odpeljejo na zadnjem delu sedeža) za silk village. Tu mač angleščine za lokalce, zato jim poskušam olajšati delo z imenom vasi:"Van Phuc?"
"Ok, Van Phuc, ok!" In sva se z enim stricem zapodila v nemirni hanoijski promet. Čez slabe pol ure prideva nekam, kjer je na tabli sicer pisalo Van Phuc, a o svili ne duha, ne sluha.
Na moj vprašujoč pogled, mi motorist pokaže na skupino novih hiš, pred njimi pa vratarnica z napisom Reception. Hmm, meni tole bolj izgleda, kot kake poslovne hiše. Vprašam teto na recepciji. Nič. Ponoviva vajo z zapisom na papirju: "Aaaaa, šilk vilič. Not hir. Far avej. Not dis Van Phuc."
Pa sem poiskal novega motorista, ki mu je bilo takoj jasno kam hočem in sva se peljala kak km, dva - do napisa Emergency. Pri mojem prepričevanjem, da nisva na pravem mestu pristopi tretji motorist....
Ja, v tretje gre rado, pa še dobršen del novega Hanoija sem spoznal - znova z enourno vožnjo na motorju.




Ni komentarjev: