Songkran - mokro praznovanje tajskega Novega leta

Da se v času Songkrana, tajskega praznovanja Novega leta, s polivanjem vode brišejo grehi sem vam povedal že v prejšnji objavi (KLIK), sedaj vam pa zaupam še, da se grehov čez leto nabere zeloooo veliko in posledično je tudi ogromno polivanja z vodo.
Korak na ulico v času praznovanja pomeni strinjanje, da boste mokri od glave do pet.



Po jutranjem obisku templja (saj veste: When in Rome, do as the Romans do) sem se odpravil v predel mesta, ki sem ga najbolj poznal.... in se znašel med (skoraj) samimi turisti.
Saj vodnega streljanja je bilo ogromno, ampak po parih zadetkih sem si mislil le: "Je to vse kar zmorete?"


Pa sem šel iskat prava doživetja ;)
Hitro sem ugotovil, da se je situacija medtem spremenila in prav tako hitro tudi spoznal kako se ta "igra" pravzaprav igra. Domačini so v bojni (hmm, vodni) opravi med svojimi domovi in čakajo na mimoidoče žrtve, potem so pa še točke, kjer so večje množice ljudi, tako napadalcev, kot žrtev.
Aja - namesto pištolic in pušk (kaj mi pa morete) v glavnem uporabljajo kar kanglice.
Prvemu pljusku iz kanglice sem se s smehom in eleganco ;) izognil, drugega sem s prosto roko (v desnici je bil stalno fotoaparat) s težavo malo omejil, tretjega pa.... Ja, v tretje gre rado in za vrat sem dobil polno pošiljko. Na srečo je bila tajska pošiljateljica majhna in vsaj glava je ostala suha.
Sem si mislil - sedaj, ko se tudi iz AirAsie vidi, da sem moker, me bodo pa pustili na miru. Ja, itak...
Naslednja Tajka je bila malo višja :)
In tako je bilo ves dan, in naslednji...
Ko sem se navadil na mokro oprijetost oblačil je bilo to hlajenje (temperatura čez dan ni padla pod 40 stopinj C) pravzaprav kar prijetno. Sicer se ravno nastavljal nisem, izogibal pa tudi ne več (ok, razen, ko sem moral na vsake toliko na hlajenje desnice in fotoaparata).



 












Dobrohoten nasvet, če morate med Songkranom na letališče, na železniško, avtobusno postajo...

... ne pojdite s tuk tukom...

... tudi v songthaewu niste varni..

... in če iščete, seveda najdete :)

Zabava med zastoji.
Na Tajskem je pick up zelo pogosto prevozno sredstvo, v času Songkrana pa še bolj praktično - v kesonih so (poleg ljudi) prevažali velike sodove napolnjene z vodo in ogromnimi kockami ledu.


Od kod toliko vode?
Pred domovi in na tistih "vročih" točkah so postavljeni sodovi, ki jih stalno polnijo z vodo, okrog središča mesta pa poteka vodni kanal (ne, voda niti slučajno ni izgledala, da bi bila primerna za "umivanje").

Kot se za praznovanje spodobi dogajanje popestrijo še s številnimi glasbenimi dogodki...
Chiang Maija nisem izbral po naključju - je sicer malo težje dosegljiv (iz Seoula) kot Bangkok, a po skoraj 20. obiskih nisem imel nobene želje po Khao Sanu, medtem, ko pa mi je bil C. Mai všečno poznan in hkrati tudi velja za mesto, v katerem se v času Songkrana največ dogaja.

... rave...

... rock ...

... tele moram pa nekako poiskati na netu, ker so igrali eno ful odštekano mešanico funky-reggae-rock-jazzy-pop muske..

... seveda pa je na vseh prizoriščih prisotna voda, velikooo vode.




... saj ne moreš biti slabe volje, če te takole pošpricajo...

Ja, ja, saj vem, kako ste ob zadnjih fotkah pomislili na wet T shirt "tekmovanja", ampak kakorkoli se vam zdi Tajska svobodomiselna ali celo razuzdana, pa so pravila ob Songkranu povsem jasna in tudi Tajci sami hitro pokažejo neodobravanje pri preveliki razgaljenosti. Zgoraj brez, za oba spola in kakšen "see through" (kako bi to povedal v slovenščini?) za ženske je NO GO. 
Letošnja kazen za videz na fotki = 100 THB (in nekaj ur na policijski postaji).

Tragična plat praznovanja pa so številne prometne nesreče (hmm, pričakovano) v katerih je letos umrlo kar 442 ljudi, še 3.656 pa je bilo ranjenih (podatki za celotno Tajsko, kjer so v času od 9. do 16. aprila v zaradi nevarnosti v prometu araretirali več kot 110 tisoč ljudi).

Še preden je zmanjkalo vode sem se po slabih treh dneh mokre zabave odpravil naprej...

... in če dobro razmislim bi se z veseljem še vrnil, le da bi verjetno namesto fotoaparata nosil kanglico ;)

Ni komentarjev: