Hoi An ni fajn

Tisoče in tisoče ljudi je sicer drugačnega mnenja in si ga vsako leto, eh, kaj vsako leto, vsak dan si ga ogledujejo.
Mesto velja za eno izmed najbolj romantičnih daleeeč naokoli, staro jedro pod UNESCOvo zaščito je polno zgodovinskih stavb, obiskovalci uživajo v kulinaričnih dobrotah....

... jaz sem pa videl predvsem gnečo :(

Takoj, ko je opoldanska vročina za malenkost popustila so se ulice začele nezadržno polniti, od mraka naprej pa so bile že skoraj neprehodne.

Tri dni sem potreboval, da sem zbral pogum in se zapodil v množico na glavni atrakciji, japonskem mostu.


Večino mestnega časa pa sem se umikal množicam Japoncev in Kitajcev (hmm, a niso bili oboji pred desetletji, stoletji že tukaj v še večjem številu?)

Neprestano so mi živce parali selfie odvisniki (pri tem ni bilo razlike med domačini in "okupatorji")

Višek turističnega doživetja, jaz pa na robu živčnega zloma.

Eh, napisano z nekaj pretiravanja, saj, če bi bilo res vse tako hudo, potem bi pač hitro pobegnil kam drugam, a želel sem opozoriti na, vsaj zame, moteče stvari.
No, če trezno premislim, je problem bolj v meni, kot v mestu. Nisem se še sprijaznil, da se svet turistično (pre)hitro spreminja in nisem se še prilagodil množicam, ki oblegajo vse, vsaj malo znane, turistične destinacije.
Hudič je, ker poznam svet z drugačne plati, ko je bil dostopen samo nam priviligirancem...
Ja, nostalgija...


Sem že omenil, da je Hoi An visoko uvrščen tudi na kulinaričnem zemljevidu, cene pa še vedno nekje na vietnamskem povprečju, tako da sem se odločil, da si privoščim nekaj izven svojih popotniških okvirjev.
Izberem eno izmed najboljših restavracij, Morning Glory in v zgodnjem popoldnevu brez težav dobim prosto mizo. Ne spomnim se več imena jedi, a razmišljal sem, da z rižem in mešanico škampov in kalamarov ne morem zgrešiti.
Med čakanjem, ko se mi pivo nevarno segreva (jah, še enega bo treba) poslušam nemški par pri sosednji mizi kako hvali hrano, se fotka ob krožnikih, z natakarico, s kuharico...
Potem pa dobim svoje presenečenje - najslabši obrok v Hoi Anu - povsem razkuhan in pocast riž, kalamari trdi kot kamen, edino škampi, pravzaprav škampa sta bila ok.
Očitno nisem imel sreče ali pa je vse skupaj "overpriced tourist trap". Izkušnja me vsaj finančno ni prav prizadela - večerja je stala dobrih 6€ (s pivom vred).
Naslednjič sem raje poiskal "Best Pizza Here !!!" - jih je kar nekaj za vsakim drugim vogalom in skoraj vse so nekaj na best.

Preden črtate Hoi An s svojega potovalnega spiska - v nadaljevanju pa veliko bolj prijetne plati ;)

2 komentarja:

mcorel pravi ...

Marko, v tem postu sem se pa tudi jaz našel. Težko se sprijaznim, da je čedalje težje najti tiste prave popotniške kotičke. Sploh v Aziji. Na žalost.

MarkoP pravi ...

mah ja, res je vse večja žalost in vse manj takih kotičkov, kot so bili včasih
pa res je tudi, da se bo treba čimpreje sprijazniti ali pa ostati doma :(